Marie og Johan

Marie og Johan

onsdag 17. august 2011

14 oktober på Kampen Bistro



Hei alle i Berg-Nilsen familien!
Det nærmer seg datoen for vårt slektstreff og jeg
har fått mange spørsmål om arrangementet:
Fredag 14 oktober.
Her er derfor et program og noen praktiske opplysninger.
Kampen Bistro ligger i bydelen Kampen. Adressen er:
Bøgata 21......se på kart, klikk her!
Du kan også se på deres hjemmesider:
www.kampenbistro.no
Har du spørsmål om Kampen Bistro, kontakt
Roar Møsth, tel.92808002
Det ligger i 2 etasje, men det er heis.
De har en egen sal, som benyttes til konserter og
selskaper, den disponerer vi hele kvelden.
Der er det storskjerm som vi kan vise bilder på, og
musikkanlegg.
Jeg vil være på Kampen fra kl.16.00, og det er ingenting
i veien for at den som har lyst kan komme tidlig.
Mat serveres fra kl.19.
Jeg håper alle ser på dette som om vi kommer hjem
til et familiemedlem, uformelt!
Her er ikke noe fastlagt program. Jeg skal forberede
litt allsang, og om noen har spesielle ønsker for hva vi
skal synge, eller enda bedre, lage en sang så er det
supert.
Ta gjerne med et instrument du spiller på.
Har du spørsmål om dette, kontakt Knut Aafløy,
som skal hjelpe til med musikk.
knut@aafloy.no, tel.93043747
Det viktigste er at vi møtes, snakker sammen og har det
hyggelig, slik vi alle gjør når vi møter vår familie.
Og familie betyr selvsagt alle:
Ektefeller, barn, barnebarn, oldebarn
Følg med på bloggen:
http://berg-nilsen.blogspot.com/
....som jeg oppdaterer fortløpende med bilder og tekst.
Har du spørsmål, send meg en mail:
bjornhenry@gmail.com
....eller ring meg:
tel.92499442
Jeg gleder meg, og ser frem til å møte alle i slekta.
Bjørn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar